6 měsíců za zlevněnou cenu 144,- Kč s DPH, poté se cena navýší
na 378,- Kč s DPH
smlouva na dobu 24 měsíců – wi-fi router ZDARMA
internetové připojení pro NENÁROČNÉHO klienta
standardní rychlostní připojení je 6Mbit, při stahování dat se rychlost na dobu 5 minut navýší
na 40Mbit (plně dostačující pro níže uvedené možnosti použití)
VHODNÉ: pro zákazníka, který používá internet k stažení pošty, elektronickému
bankovnictví, shlédnutí krátkého online videa, běžné surfování apod.
NEVHODNÉ: pro zákazníka, který aktivně stahuje filmy, sleduje online seriály, filmy
a delší videa
* Po uplynutí doby 6 měsíců dojde k navýšení na cenu 318 Kč vč DPH. Ceny platí
při podpisu smlouvy na 24 měsíců.
Časté problémy a dotazy:
Nefunkční internet
Nefunkční připojení k internetu může mít více příčin.
Restartujte veškerá zařízení vypojením z elektrické energie na dobu přibližně jedné
minuty.
Nezapomeňte zkontrolovat správné zapojení kabeláže, je možné, že jste při stěhování či
úklidu omylem některý vypojili.
Pokud máte problém jen na některém počítači a na ostatních zařízeních je služba v
pořádku, restartujte jej.
Jestli jste koupili nový počítač či notebook nebo nainstalovali nový operační systém ve
stávajícím počítači, věnujte pozornost bodu Nastavení připojení k internetu.
Pro konzultaci veškerých kroků a vyřešení problému jsme vám k dispozici na telefonu 321 720
710.
Pomalý internet
Rychlost internetového připojení ovlivňuje celá řada faktorů. Pro zjištění relevantního
výsledku vás poprosíme provést měření tímto postupem:
Připojte zařízení, na kterém rychlost měříte, po kabelu, měření rychlosti připojení přes
bezdrátovou síť nemusí zajistit správné hodnoty.
Zajistěte, aby bylo připojeno pouze jedno zařízení – všechna zařízení připojená ve vaší
síti se o rychlost dělí.
Zjistěte, zda počítač nestahuje automatické aktualizace, abyste se vyhnuli nepřesnému
výsledku měření.
Pro měření rychlosti využívejte ověřené stránky: www.speedtest.net nebo
speedtest.cesnet.cz.
Naměřené hodnoty downloadu, uploadu a ping nám sdělte telefonicky na 321 720 710, pro
vyřešení problému jsme vám k dispozici.
Nefunkční televize
Pokud vám nefunguje služba IPTV, proveďte, prosím, následující kroky:
Odpojte set-top box ze zásuvky a nechte vypnutý, pokud máte více set-top boxů, je nutné
vypnout všechny
Restartujte switch a wi-fi router – odpojte ze zásuvky a znovu zapojte
Počkejte cca 2-3 minuty
Zapněte set-top box a nechte naběhnout
Ve chvíli, kdy je služba stále nefunkční, volejte na 321 720 710. Zjistěte si před
zavoláním, zda
vám funguje internet či nikoli, a tuto skutečnost nám nahlašte. Pomůže to rychlosti
diagnostiky
problému a tím i jeho vyřešení.
Nastavení odchozí pošty
Nastavení vašeho emailového klienta pro odchozí poštu můžete provést pomocí našeho návodu,
který naleznete ZDE.
Jestli si nevíte rady, jsme vám připraveni pomoci na telefonu 321 720 710. Nastavení připojení k internetu
Pokud máte nový počítač, nebo jste přeinstalovali operační systém u stávajícího, bude třeba
jej nastavit pro připojení k internetu.
Pokud máte wi-fi router, stačí vybrat vaši bezdrátovou síť a zadat heslo.
Pokud jste připojeni jen po kabelu, je třeba nastavit váš počítač či notebook. Nastavení
můžete
provést pomocí našeho návodu, který naleznete ZDE.
Pro nastavení budete potřebovat IP adresu a další údaje, kterém vám sdělíme telefonicky po
ověření totožnosti.
V případě problémů s nastavením, nebo ztráty hesla do bezdrátové sítě, vám jsme k dispozici
na telefonu 321 720 710.
Podmínky použití formuláře vyhledávání služeb
Podle evropské vyhlášky "cookie law / sušenkový zákon", je nezbytné informovat
uživatele o
používání cookies, tento plugin používá cookies, pro ukládání obsahu košíku, a spadá tedy do
výčtu výjimek, které odsouhlasíte odesláním formuláře.
Telefonní číslo
Povinné pole, telefonní číslo použijeme pro zlepšení kontaktu se zákazníkem a pro budoucí
komunikaci, mezi naším klientem a zákaznickým centrem. Pokud nevznikne při prvním kontaktu žádný
obchodní vztah, číslo se z naší aktivní databáze kontaktů po 2 týdenním intervalu, nezbytném pro
interní analýzu zpracování služby, smaže.
GDPR
Ctíme zákon o uchování a zpracování osobních údajů, které nám poskytnete. Vaše osobní údaje,
jsou uchovány v bezpečí, webová stránka se serverem komunikuje na zabezpečené lince. Pokud byste
chtěli uplatnit svoje práva v rámci GDPR na údaje, které jste nám poskytli v rámci služby ověření
dostupnosti kontaktujte nás na e-mailu:
. Také tak
můžete učinit v případě, že byste měli nějaký dotaz, ohledně zpracování Vašich osobních údajů.
zprostředkovatel služby: JON.CZ s.r.o. zpracovatel: Elory S&A doba úschovy dat v případě, že nevznikne smlouva: 2 týdny
Vyberte pro jakou platformu chcete TeamViewer stáhnout:
macOS
Windows
Pokud se Vám nesputilo stahování automaticky, využijte odkaz
zde.
Pokud se Vám nesputilo stahování automaticky, využijte odkaz
zde.
Instalační poplatek zahrnuje materiál a práce dodávané
Poskytovatelem pro standardní instalaci služby.
Standardní instalace internetu_bezdrátové technologie obsahuje:
instalaci a konfiguraci modemu skládajícího se z venkovní a vnitřní jednotky, 2 RJ45 konektory
pro propojení venkovní a vnitřní jednotky, LAN kabel v max. délce 10 m (LAN kabel pro venkovní
použití v minimální kvalitě FTP CAT5E, provozní teplota −20 °C až 70 °C) pro propojení venkovní
a vnitřní jednotky, drobný instalační materiál (izolační pásky, sádru, tmel, průchodky, svorky
kabelů apod.) a vytvoření jednoho prostupů zdí o maximální tloušťce 500 mm. Součástí Standardní
instalace je rovněž předvedení funkčnosti Služby na jednom zařízení Účastníka, pokud toto
předvedení vyžaduje a souhlasí s ním, nebo pomocí výpočetní techniky Servisního partnera
Poskytovatele. Výložník/držák (vhodný k umístnění na stěnu/balkon), šrouby, podložky a hmoždinky
pro uchycení jednotky je materiál nad rámec Standartní instalace. Dále také počet hodin strávený
technikem prací na položkách mimo základní instalaci (nevztahuje se na instalaci zařízení za
cenu včetně montáže a nastavení). Jedná se tak například o čas strávený: Instalací kabelových
lišt v prostorech zákazníka, konfigurací vlastních zařízení zákazníka, instalací datových
rozvodů zákazníka, údržba/oprava PC zákazníka, instalace anténního stožárku atd.
Standardní instalace internetu_optické technologie obsahuje:
dovedení optické nebo metalické trasy do bytu, zakončení aktivním prvkem JON.CZ a jeho
nastavením, včetně připojení koncových zařízeních (mobil, notebook). Za nestandardní -
příplatkové práce se považuje rozvedení dalších kabelových rozvodů, případně nastavení
zákaznického zařízení typu kamery, síťový disk apod.
Nefunkční připojení k internetu může mít více příčin.
Restartujte veškerá zařízení vypojením z elektrické energie na dobu
přibližně jedné minuty.
Nezapomeňte zkontrolovat správné zapojení kabeláže, je možné, že jste při
stěhování či úklidu omylem některý vypojili.
Pokud máte problém jen na některém počítači a na ostatních zařízeních je
služba v pořádku, restartujte jej.
Jestli jste koupili nový počítač či notebook nebo nainstalovali nový
operační systém ve stávajícím počítači, věnujte pozornost bodu Nastavení připojení k internetu (v záložce Častých dotazů).
Pro konzultaci veškerých kroků a vyřešení problému jsme vám k dispozici na
telefonu 321 720 710.
Připojte zařízení (váš počítač), na kterém rychlost měříte, na port síťového
terminálu (kabelový modem) kabelem. Kvalita poskytované služby je garantována na
koncovém bodě sítě, to znamená na účastnickém (LAN) portu RJ-45 síťového terminálu.
Vaše zařízení musí mít odpovídající síťové rozhraní pro danou službu (100/1000 Mbps
Ethernet) kompatibilní se síťovým terminálem.
Pouze toto zařízení (váš počítač), kterým provádíte měření, bude připojeno k
síťovému terminálu a všechna ostatní zařízení budou vypnuta nebo od síťového
terminálu odpojena (další PC, TV, atd. připojená kabelem nebo mobilní telefony,
tablety, hrací zařízení, kamery, atd připojená přes WIFI).
Zjistěte, zda počítač/notebook, na kterém chcete měřit rychlost je „nezatížený“
např. nestahuje automatické aktualizace. Vypněte na vašem počítači všechna běžící
aplikace a programy. Otevřete internetový prohlížeč.
V internetovém prohlížeči otevřete ověřenou stránku ČTÚ nettest.cz. Spusťte test rychlosti.
Výsledek testu rychlosti porovnejte s hodnotu běžně dostupné rychlosti,
kterou máte uvedenou ve smlouvě o poskytování služby přístupu k internetu viz
Definice a pojmy služeb.
Pokud výsledek testu ukáže ve směru stahování dat (download), nebo ve
směru vládání dat (upload) hodnotou rychlosti nižší než je hodnota běžně
dostupné rychlosti dle smlouvy kontaktujte naše zákaznické oddělení
(na telefonním čísle 321 720 710,
emailu info@jon.cz či pomocí
online chatu na webových stránkách www.jon.cz)
za účelem prověření kvality služby.
Pro prověření kvality služby potřebujme od vás zaslat výsledek testu
(např. formou obrázku, výstřižku), ze kterého budou patrny naměřené
rychlosti. Zároveň je vhodné uvést následující informace k provedenému
testu: čas a datum testu, operační systém vašeho PC, internetový
prohlížeč (ve kterém jste test spustili), případně síťovou kartu a
rozhraní vašeho PC. Urychlíte tím kvalifikované vyřízení Vašeho dotazu
a případné reklamace.
Test kvality připojení podle bodů 1. až 7. je pouze informativní.
Rozhodující jsou definice kvality dle ČTÚ
VO-S/1/08.2020-9.
Kontrolní měření kvality a rychlosti připojení provádíme formou
měření TCP propustnosti.
Naše společnost pro měření a ověření
reklamace využívá měřicí certifikovaný přístroj EXFO FTB-870V2
NetBlazer a postupuje dle
platné metodiky ČTÚ.
Pokud kontrolním měřením zjistíme nekvalitu služby definovanou jako
velkou trvající odchylku nebo jako velkou opakující se odchylku
dle
ČTÚ VO-S/1/08.2020-9,
máte právo na kompenzaci ve formě slevy ve
výši odpovídající poměrné části úhrady za poskytované služby již ode dne
nahlášení vady za každý takový zjištěný případ. Kompenzace bude zahrnuta
a odečtena ve vyúčtování služby za následující období.
Ověření kvality služby dle platné metodiky ČTÚ jsme rovněž schopni
provést na vyžádání za úhradu za 3 000,-/s DPH měření (včetně měřícího
protokolu). Měření si můžete objednat u našeho zákaznického oddělení
na telefonním čísle 321 720 710, emailu info@jon.cz či pomocí
online chatu na webových stránkách www.jon.cz.
Pokud kontrolním měřením bude zjištěno, že reklamace služby byla
neoprávněná, že služba připojení k internetu vykazuje parametry dle
platné smlouvy, že k pochybení došlo na straně zákazníka, budeme za
každý takový úkon požadovat náhradu nákladů spojených s výjezdem
technika, přičemž výše těchto nákladů je stanovena paušální částkou
uvedenou v platném ceníku jako „ověření kvality služby“.
Pokud vám nefunguje služba IPTV, proveďte, prosím, následující kroky:
Odpojte set-top box ze zásuvky a nechte vypnutý, pokud máte více set-top
boxů, je nutné vypnout všechny
Restartujte switch a wi-fi router – odpojte ze zásuvky a znovu zapojte
Počkejte cca 2-3 minuty
Zapněte set-top box a nechte naběhnout
Ve chvíli, kdy je služba stále nefunkční, volejte na 321 720 710. Zjistěte si
před zavoláním, zda vám funguje internet či nikoli, a tuto skutečnost nám nahlašte.
Pomůže to rychlosti diagnostiky problému a tím i jeho vyřešení.
Pokud máte nový počítač, nebo jste přeinstalovali operační systém u stávajícího,
bude třeba jej nastavit pro připojení k internetu.
Pokud máte wi-fi router, stačí vybrat vaši bezdrátovou síť a zadat heslo.
Pokud jste připojeni jen po kabelu, je třeba nastavit váš počítač či notebook.
Nastavení můžete provést pomocí našeho návodu:
Otevřete ovládací panel Síťová připojení kliknutím
na tlačítko Start,
pokračujte na
příkaz Ovládací panely,
položka
Síť a Internet / Centrum sítía sdílení, následně
klikněte
na odkaz Spravovat síťová
připojení.
Pravým tlačítkem myši klikněte na připojení, které
chcete změnit, a potom vyberte příkaz Vlastnosti.
Pokud vás systém vyzve
k zadání nebo potvrzení hesla správce, zadejte heslo nebo proveďte potvrzení.
Klikněte na kartu Sítě. V seznamu
Toto připojení
používá následující položky klikněte na položku Protokol
IPv4
(TCP/IPv4) a potom klikněte na příkaz Vlastnosti.
Klikněte na možnost Použít
následující adresu
IP a potom zadejte do polí
Adresa IP, Maska podsítě a Výchozí
brána nastavení adresy IP.
Klikněte na přepínač Použít
následující adresy
serverů DNS a potom do polí Upřednostňovaný
server DNS a Alternativní
server DNS zadejte adresy primárního a sekundárního serveru DNS.
Pro nastavení budete potřebovat IP adresu a další údaje, kterém vám sdělíme
telefonicky po ověření totožnosti.
V případě problémů s nastavením, nebo ztráty hesla do bezdrátové sítě, vám jsme k
dispozici na telefonu 321 720 710.
Nastavení vašeho emailového klienta pro odchozí poštu můžete provést pomocí našeho
návodu:
Otevřete ve svém počítači program Microsoft Office
Outlook 2007
V nabídce klikněte na položku „Nástroje“ a v menu
nástroje klikněte na volbu „Nastavení účtu…“ stejným způsobem jako je na
obrázku.
Zobrazí se okno s názvem „Nastavení účtu“ a zde
klikněte na položku „Nový“.
Nyní se otevře další okno s názvem „Přidat nový
e-mailový účet“, zde zaškrtněte volbu „Microsoft Exchange, POP3, IMAP nebo HTTP“
a klikněte na tlačítko „Další >“.
Na následujícím okně pouze zaškrtněte volbu
„Konfigurovat ručně nastavení serveru nebo další typy serveru“ a pokračujte
kliknutím na tlačítko „Další >“.
V tomto okně zaškrtněte volbu „E-mail v Internetu“
a klikněte na tlačítko „Další >“ tím se dostanete k nejdůležitějšímu bodu
nastaveni e-mailu.
V okně s podnázvem „Nastavení e-mailu sítě
Internet“ jsou ty nejdůležitější nastavení, kde vyplníte následující údaje:
Jméno: Vaš.email@jonbox.cz
E-mailová adresa: Vaš.email@jonbox.cz Informace o serveru Typ účtu: POP3
Server příchozí pošty: mail.jon.cz
Server pro odchozí poštu (SMTP): postak.jon.cz Přihlašovací
informace Uživatelské jméno: Vaš.email@jonbox.cz
Heslo: 123456 Po vyplnění těchto informací ještě zaškrtněte volbu „Zapamatovat heslo“ a
pokračujte kliknutím na tlačítko „Další >“
Klikněte na tlačítko „Dokončit“
Momentálně máte úspěšně vytvořen zabezpečený účet
Vaš.email@jonbox.cz a při pohledu na okno „Nastavení účtu“ (do kterého jste se
vrátili po kliknutí na tlačítko „Dokončit“ v předchozím bodu nastavení) jsou
zobrazeny všechny Vaše účty, které využíváte v aplikaci Microsoft Office Outlook
2007. Nyní vyberte dvojklikem Váš e-mail, který používáte.
Zobrazí se okno s názvem „Změnit e-mailový účet“ v
tomto okně pouze změníte položku „Server pro odchozí poštu (SMTP)“ na
„postak.jon.cz“ !POZOR bez uvozovek! Stejným způsobem jako je tomu na obrázku
číslo devět. A pokračujte kliknutím na tlačítko „Další >“Poznámka: V položce
„Server příchozí pošty“ musí být vyplněn POP3 server poskytovatele Vaší
e-mailové schránky. (např. pop3.seznam.cz, pokud máte schránku vytvořenou u
Seznam.cz)
Na následujícím okně již pouze klikněte na tlačítko
„Dokončit“.
Opět jste se vrátili do okna s názvem „Nastavení
účtu“ pokud nevyužíváte již nějaký další e-mailový účet tak stačí kliknout na
tlačítko „Zavřít“ a začít vesele odesílat e-maily z Vašeho účtu, přes náš
zabezpečený SMTP server viz obrázek číslo jedenáct. Pokud užíváte více
e-mailových účtů tak prosím dvojklikem otevřete další Váš e-mailový účet v
pořadí a pokračujte od bodu číslo osm. Tímto způsobem upravte server pro odchozí
poštu (SMTP) ve všech Vašich e-mailových účtech.
Nyní jste úspěšně nastavili Vašeho poštovního klienta Microsoft Office Outlook
2007 pro odesílání pošty přes postak.jon.cz Jestli si nevíte rady, jsme vám připraveni pomoci na telefonu 321 720 710.
Ukládání souborů z internetu do vlastního počítače. Ke stahování dochází i při
běžném surfování po internetu (tedy prohlížení webových stránek), protože aby se
mohla jakákoli webová stránka zobrazit, webový prohlížeč si nejprve musí stáhnout
její obsah ze serveru. …
Upload označuje proces, při kterém se nahrávají data z uživatelova počítače např.
na webový server. K drobnému uploadu dochází i během obvyklé práce s internetem,
protože webový prohlížeč neustále vysílá různé požadavky na cílové servery (na
kterou doménu se chce připojit, jaká data potřebuje stáhnout …