6 měsíců za zlevněnou cenu 144,- Kč s DPH, poté se cena navýší
na 378,- Kč s DPH
smlouva na dobu 24 měsíců – wi-fi router ZDARMA
internetové připojení pro NENÁROČNÉHO klienta
standardní rychlostní připojení je 6Mbit, při stahování dat se rychlost na dobu 5 minut navýší
na 40Mbit (plně dostačující pro níže uvedené možnosti použití)
VHODNÉ: pro zákazníka, který používá internet k stažení pošty, elektronickému
bankovnictví, shlédnutí krátkého online videa, běžné surfování apod.
NEVHODNÉ: pro zákazníka, který aktivně stahuje filmy, sleduje online seriály, filmy
a delší videa
* Po uplynutí doby 6 měsíců dojde k navýšení na cenu 318 Kč vč DPH. Ceny platí
při podpisu smlouvy na 24 měsíců.
Časté problémy a dotazy:
Nefunkční internet
Nefunkční připojení k internetu může mít více příčin.
Restartujte veškerá zařízení vypojením z elektrické energie na dobu přibližně jedné
minuty.
Nezapomeňte zkontrolovat správné zapojení kabeláže, je možné, že jste při stěhování či
úklidu omylem některý vypojili.
Pokud máte problém jen na některém počítači a na ostatních zařízeních je služba v
pořádku, restartujte jej.
Jestli jste koupili nový počítač či notebook nebo nainstalovali nový operační systém ve
stávajícím počítači, věnujte pozornost bodu Nastavení připojení k internetu.
Pro konzultaci veškerých kroků a vyřešení problému jsme vám k dispozici na telefonu 321 720
710.
Pomalý internet
Rychlost internetového připojení ovlivňuje celá řada faktorů. Pro zjištění relevantního
výsledku vás poprosíme provést měření tímto postupem:
Připojte zařízení, na kterém rychlost měříte, po kabelu, měření rychlosti připojení přes
bezdrátovou síť nemusí zajistit správné hodnoty.
Zajistěte, aby bylo připojeno pouze jedno zařízení – všechna zařízení připojená ve vaší
síti se o rychlost dělí.
Zjistěte, zda počítač nestahuje automatické aktualizace, abyste se vyhnuli nepřesnému
výsledku měření.
Pro měření rychlosti využívejte ověřené stránky: www.speedtest.net nebo
speedtest.cesnet.cz.
Naměřené hodnoty downloadu, uploadu a ping nám sdělte telefonicky na 321 720 710, pro
vyřešení problému jsme vám k dispozici.
Nefunkční televize
Pokud vám nefunguje služba IPTV, proveďte, prosím, následující kroky:
Odpojte set-top box ze zásuvky a nechte vypnutý, pokud máte více set-top boxů, je nutné
vypnout všechny
Restartujte switch a wi-fi router – odpojte ze zásuvky a znovu zapojte
Počkejte cca 2-3 minuty
Zapněte set-top box a nechte naběhnout
Ve chvíli, kdy je služba stále nefunkční, volejte na 321 720 710. Zjistěte si před
zavoláním, zda
vám funguje internet či nikoli, a tuto skutečnost nám nahlašte. Pomůže to rychlosti
diagnostiky
problému a tím i jeho vyřešení.
Nastavení odchozí pošty
Nastavení vašeho emailového klienta pro odchozí poštu můžete provést pomocí našeho návodu,
který naleznete ZDE.
Jestli si nevíte rady, jsme vám připraveni pomoci na telefonu 321 720 710. Nastavení připojení k internetu
Pokud máte nový počítač, nebo jste přeinstalovali operační systém u stávajícího, bude třeba
jej nastavit pro připojení k internetu.
Pokud máte wi-fi router, stačí vybrat vaši bezdrátovou síť a zadat heslo.
Pokud jste připojeni jen po kabelu, je třeba nastavit váš počítač či notebook. Nastavení
můžete
provést pomocí našeho návodu, který naleznete ZDE.
Pro nastavení budete potřebovat IP adresu a další údaje, kterém vám sdělíme telefonicky po
ověření totožnosti.
V případě problémů s nastavením, nebo ztráty hesla do bezdrátové sítě, vám jsme k dispozici
na telefonu 321 720 710.
Podmínky použití formuláře vyhledávání služeb
Podle evropské vyhlášky "cookie law / sušenkový zákon", je nezbytné informovat
uživatele o
používání cookies, tento plugin používá cookies, pro ukládání obsahu košíku, a spadá tedy do
výčtu výjimek, které odsouhlasíte odesláním formuláře.
Telefonní číslo
Povinné pole, telefonní číslo použijeme pro zlepšení kontaktu se zákazníkem a pro budoucí
komunikaci, mezi naším klientem a zákaznickým centrem. Pokud nevznikne při prvním kontaktu žádný
obchodní vztah, číslo se z naší aktivní databáze kontaktů po 2 týdenním intervalu, nezbytném pro
interní analýzu zpracování služby, smaže.
GDPR
Ctíme zákon o uchování a zpracování osobních údajů, které nám poskytnete. Vaše osobní údaje,
jsou uchovány v bezpečí, webová stránka se serverem komunikuje na zabezpečené lince. Pokud byste
chtěli uplatnit svoje práva v rámci GDPR na údaje, které jste nám poskytli v rámci služby ověření
dostupnosti kontaktujte nás na e-mailu:
. Také tak
můžete učinit v případě, že byste měli nějaký dotaz, ohledně zpracování Vašich osobních údajů.
zprostředkovatel služby: JON.CZ s.r.o. zpracovatel: Elory S&A doba úschovy dat v případě, že nevznikne smlouva: 2 týdny
Vyberte pro jakou platformu chcete TeamViewer stáhnout:
macOS
Windows
Pokud se Vám nesputilo stahování automaticky, využijte odkaz
zde.
Pokud se Vám nesputilo stahování automaticky, využijte odkaz
zde.
Instalační poplatek zahrnuje materiál a práce dodávané
Poskytovatelem pro standardní instalaci služby.
Standardní instalace internetu_bezdrátové technologie obsahuje:
instalaci a konfiguraci modemu skládajícího se z venkovní a vnitřní jednotky, 2 RJ45 konektory
pro propojení venkovní a vnitřní jednotky, LAN kabel v max. délce 10 m (LAN kabel pro venkovní
použití v minimální kvalitě FTP CAT5E, provozní teplota −20 °C až 70 °C) pro propojení venkovní
a vnitřní jednotky, drobný instalační materiál (izolační pásky, sádru, tmel, průchodky, svorky
kabelů apod.) a vytvoření jednoho prostupů zdí o maximální tloušťce 500 mm. Součástí Standardní
instalace je rovněž předvedení funkčnosti Služby na jednom zařízení Účastníka, pokud toto
předvedení vyžaduje a souhlasí s ním, nebo pomocí výpočetní techniky Servisního partnera
Poskytovatele. Výložník/držák (vhodný k umístnění na stěnu/balkon), šrouby, podložky a hmoždinky
pro uchycení jednotky je materiál nad rámec Standartní instalace. Dále také počet hodin strávený
technikem prací na položkách mimo základní instalaci (nevztahuje se na instalaci zařízení za
cenu včetně montáže a nastavení). Jedná se tak například o čas strávený: Instalací kabelových
lišt v prostorech zákazníka, konfigurací vlastních zařízení zákazníka, instalací datových
rozvodů zákazníka, údržba/oprava PC zákazníka, instalace anténního stožárku atd.
Standardní instalace internetu_optické technologie obsahuje:
dovedení optické nebo metalické trasy do bytu, zakončení aktivním prvkem JON.CZ a jeho
nastavením, včetně připojení koncových zařízeních (mobil, notebook). Za nestandardní -
příplatkové práce se považuje rozvedení dalších kabelových rozvodů, případně nastavení
zákaznického zařízení typu kamery, síťový disk apod.
Své služby poskytujeme na bezdrátovém, kabelovém a v neposlední řadě optickém připojení.
Přípojky pro firemní klientelu jsou charakterizovány garantovanou symetrickou rychlostí bez
omezení přenesených dat.
Potřebu stabilního a maximálně dostupného internetového připojení vnímáme jako zcela zásadní, bez
kterého nejsou naši zákazníci schopni provozovat svůj předmět podnikání. Z tohoto důvodu jsou
linky garantovány SLA a dohledovány 24x7, přičemž zákazník získává přístup na VIP hotline
linku.
Hlasové služby - Virtuální telefonní ústředny
V portfoliu služeb JON.CZ nechybí ani telefonie VoIP, která je poskytována v rámci připojení k
internetové konektivitě. Související virtuální telefonní ústředna propojí vás i vaše kolegy do
firemní telefonní sítě. Každý uživatel má „pevnou“ linku se všemi jejími výhodami. Volání je
zprovozněno na stolních či bezdrátových IP telefonech.
Výhodou virtuální ústředny jsou téměř nulové náklady na zřízení, a zároveň velmi rychlé
zřízení.
Nemalou přidanou hodnotou virturální telefonní ústředny jsou její vlastnosti:
Předání hovoru přímé
Předání hovoru s dohledem
Okamžité přesměrování
Přesměrování po určitém čase, či počtu zazvonění určitého čísla
Přesměrování celé virtuální ústředny na libovolné číslo
Hlasové schránky
Vytváření hlasových sekcí/skupin
Automatické přepadávání hovoru ve skupině na základu počtu zvonění
Přebrání hovoru ze skupiny
Volání v rámci ústředny pomocí posledního dvojčíslí zúčastněných stanic
Nahrávání naprosto všech hovorů (odchozí/příchozí) pro každé číslo samostatně
Možnost nastavení přesměrování každého čísla na ústředně pomocí webového portálu
Phone-book
Outsourcing
Nechte správu IT na nás a ušetřené finance investujte
jinam.
Z externí správy sítě vyplývá převzetí činností spojených s fungováním informačních technologií
externím dodavatelem, společností JON.CZ. Správa počítačové sítě nebo informačního systému je
jednou z našich hlavních činností. Jedná se převážně o kompletní převzetí správy veškerých IT
technologií spolu se zajištěním dalšího rozvoje a budování IT strategie, ale i správa
serverových technologií spolu s konzultacemi v oblasti IT.
Dodávka HW a SW řešení
Neposkytujeme jen služby, ale dodáváme i potřebné technologie. Spolupracujeme s většinou známých
výrobců hardwaru a softwaru a jsme tak schopni dodat požadované vybavení většiny existujících
značek. Kromě samostatných dodávek výpočetní techniky dodáváme hlavně komplexní celky složené z
hardwaru, softwaru i našich služeb. U těchto celků má klient velkou výhodu, že vždy ručíme za
výslednou funkčnost celého námi navrženého řešení a jsme schopni se o řešení postarat ve všech
fázích jeho životního cyklu (návrh, implementace i dlouhodobá správa IT).
Výstavba optických sítí
Zajišťujeme služby v oblasti výstavby telekomunikačních
sítí.
Specializujeme se na liniové telekomunikační stavby přístupové sítě FTTx. Máme bohaté
zkušenosti
s výstavbou a provozem vlastní optické metropolitní sítě JON.CZ.
Svařování optických vláken
Pro svou činnost používáme svářečky optických vláken Cleaver DVP-740. Jedná se o hi-tech
zařízení, které je precizní a luxusně vybavené celou řadou nejnovějších technologií,
intuitivním
a komplexním ovládacím softwarem a celou řadou dalších pomůcek, jako je barevný LCD monitor,
usnadňujících provedení kvalitního sváru při zachování nejvyššího komfortu obsluhy. Svářečka
je
plně automatická, a je tak díky těmto prvkům maximálně zjednodušena a přístupna každému
zájemci.
Svářečka optických vláken
Zafukovačka optických kabelů
Svářečka optických vláken
Zafukovačka optických kabelů
Zafukování optických kabelů
Společnost JON.CZ aktuálně disponuje zafukovačkou optických kabelů typu NEMSAT, která nám
umožňuje záfuk optického kabelu o průměru 2 - 12 mm do chrániček (trubky, mikrotrubičky) o
průměru 5 - 40 mm.
Výhodou naší zafukovačky je možnost pohonu elektrickým proudem. Díky tomu jsme schopni
zafouknout kratší trasy bez použití kompresoru (cca 200 m podle členitosti trasy).
Kamerové systémy
Zajistíme vám komplexní zabezpečení nemovitosti proti krádeži a neoprávněnému vniknutí.
Řešení
navrhneme dle vašich individuálních požadavků a navrhneme tak, abyste se cítili
bezpečně.
Kamerové systémy instalujeme do rodinných domů, kde zajistíme pokrytí celého pozemku a domu
moderním kamerovým systémem. Dále také do firem a komerčních objektů. Mezi naše zákazníky
patří
i společenství vlastníků bytových a panelových domů.
Daktela – nástroj zákaznické podpory –
„all in
one“
Nativní OmniChannel
Nativní podpora všech komunikačních kanálů v jedné aplikaci - telefon, email s helpdeskem,
SMS, webový chat a sociální sítě.
Realtime reporting a statistiky
Daktela nativně podporuje jednotný reporting přes všechny komunikační kanály a nabízí několik
desítek nejčastěji používáných reportů.
Otevřená platforma s API
Daktela nabízí otevřenou multikanálovou platformu s REST API rozhraním a mnoha hotovými
integracemi do dalších systémů.
Zákaznická komunikační historie
Daktela automaticky zaznamenává komunikační historii ze všech kanálů do CRM karty zákazníka.
Operátorovi pak CRM kartu automaticky nabízí ve správný čas.
Cloudové i dedikované řešení
Daktelu jsme navrhli tak, abyste ji mohli používat jako cloudovou službu nebo jako software
běžící na dedikovaném serveru nebo ve vašem virtuálním prostředí.
Technická podpora
Vysoká dostupnost a spolehlivost služby je naší prvořadou prioritou. Technická podpora je
dostupná 24x7 na všech komunikačních kanálech. Ano, používáme svoje vlastní řešení.
Mám zájem
JON.CZ BUSINESS
Vytváříme chytrá řešení pro firmy na míru.
Sestavíme Vám nabídku komplexního řešení Vašich telekomunikačních potřeb.
Podívejte se na oblasti firemního řešení.
Garance a výhody pro zákazníka
Vysoká kvalita
garantovaná smluvními
parametry (SLA)
Bezproblémový
přechod od stávajícího
poskytovatele